Skip til hoved indholdet

Lær os at kende med vores historie og arbejde

Organisationsbestyrelsen

Gå tilbage

Boligforeningens organisationsbestyrelse udgør den overordnede ledelse af boligforeningen. Organisationsbestyrelsen er økonomisk og juridisk ansvarlig for boligorganisationen og dens afdelinger.

Organisationsbestyrelsen tager beslutninger om blandt andet:

  • Nye byggerier
  • Organisationen økonomi
  • Støtte til økonomisk trængte afdelinger
  • Udvikling af boligorganisationen
  • Beboerne og afdelingernes trivsel

 

Organisationsbestyrelsen består af 5 ungdomsbo-beboere (ofte fra afdelingsbestyrelserne) og 2 suppleanter.

Claus Peter Aanum, formand

  • Claus Peter Aanum, formand

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 2, 3, 4, 6, 8, 14, 26-29, 28, 40, 46, 57, 81 og 82.

    • Adresse

      Afdelingsbestyrelser og beboere kan træffe formanden hver torsdag kl. 15-17 på kontoret Nygårdsvej 37.

  • Henning Rømer Radoor, næstformand

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 9, 10, 21, 27, 39-58, 55, 56, 63, 64, 75 og 92.

  • Hanne Laursen, medlem

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 20, 34, 42, 44, 47, 48 og 51.

  • Inger Tingberg, medlem

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 1, 5, 13, 18 og 53.

  • Ole Bjørn Pedersen, medlem

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 11, 12, 22, 32 og 35.

  • Aydrus Ahmed, medlem

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 17 (17+80), 61 (61+75), 62, 66, 67 (67+68) og 45.

  • Helle Ryvig, medlem

    • Information

      Kontaktperson for følgende afdelinger: 17 (17+80), 61 (61+75), 62, 66, 67 (67+68) og 45.