Boligforeningens organisationsbestyrelse udgør den overordnede ledelse af boligforeningen. Organisationsbestyrelsen er økonomisk og juridisk ansvarlig for boligorganisationen og dens afdelinger.
Organisationsbestyrelsen tager beslutninger om blandt andet:
- Nye byggerier
- Organisationen økonomi
- Støtte til økonomisk trængte afdelinger
- Udvikling af boligorganisationen
- Beboerne og afdelingernes trivsel
Bestyrelsens medlemmer samt suppleanter for disse vælges af repræsentantskabet.
Bestyrelsen består af 5 medlemmer foruden formanden og næstformanden, der begge vælges særskilt. Flertallet i bestyrelsen vælges blandt boligorganisationens boliglejere og disses myndige husstandsmedlemmer.
Bestyrelsen skal bestå af et ulige antal medlemmer. Mindst halvdelen af bestyrelsens medlemmer skal være beboere i organisationen. Formanden eller næstformanden skal være beboer i organisationen.

Claus Peter Aanum
Formand
Afdelingsbestyrelser og beboere kan træffe formanden hver torsdag kl. 15-17 på kontoret Nygårdsvej 37.
Kontaktperson for følgende afdelinger: 2, 3, 4, 6, 8, 14, 26-29, 28, 40, 46, 57, 81 og 82.

Henning Rømer Radoor
Næstformand
Kontaktperson for følgende afdelinger: 9, 10, 21, 27, 39-58, 55, 56, 63, 64, 75 og 92.

Aydrus Ahmed
Medlem
Kontaktperson for følgende afdelinger: 17 (17+80), 61 (61+75), 62, 66, 67 (67+68) og 45.

Helle Ryvig
Medlem
Kontaktperson for følgende afdelinger: 17 (17+80), 61 (61+75), 62, 66, 67 (67+68) og 45.