Opret dig som medlem og start din boligsøgning allerede i dag.
Hvem er du?
Om dig
Send ansøgning!
Jeg ønsker opskrivning til:
Almindelig bolig / Senior bolig
Når du tilmelder dig som boligsøgende til en familiebolig/seniorbolig, skal du betale 200 kr. for indmeldelsen, og efter 1 år kan du vælge, om du ønsker at indbetale igen for at bibeholde dit ventelistenummer endnu 1 år. Fornyelsen betaler du 150 kr. pr. år for.
Du indbetaler til: Boligforeningen Ungdomsbo – Nygårdsvej 37, 6700 Esbjerg – Tlf: 76135050 - CVR nr: 50196011
Har du problemer med at udfylde/sende ovenstående formular, kan du få hjælp ved at ringe til tlf: 76135050
Studieboliger
Ansøgere inddeles efter nedenstående grupper:
Uddannelse information
Udfyld informationer on din uddannelse
Vælg uddannelse
Vælg uddannelsesinstitution
Uddannelse start
Uddannelse end
Status på boligsøgning
Ønsker du at være aktiv boligsøgende nu?
Tilbud
Hvordan vil du modtage tilbud?
Betalingsmuligheder
Vores betingelser
Regler for opskrivning og tildeling af bolig
Studiebolig
Prisen for tilmelding til ventelisten
Årligt ajourføringsgebyr for at bevare pladsen på ventelisten
(Der tages forbehold for fremtidige prisreguleringer)
Indmeldelse via ungdomsbo.dk varetages af Quickpay, som er din garanti for en sikker betaling. Du kan læse mere om Quickpay på www.quickpay.dk.
Du modtager en auto-generet kvittering til den mail, du har tilmeldt dig ventelisten med. Modtager du ingen mail fra os, vil vi gerne opfordre dig til at kigge i dit spam-filter. Det er især Gmails, hvor materialerne ofte bliver arkiveret i mappen ”promoveringer”, ligesom det også kan ske, at mails med billeder/plantegninger ender i ”uønsket post”, ”reklame” samt ”uønsket mail”. Sortering af mails afhænger af din udbyder samt opsætning af din private mailboks, så brug et par minutter på at lede.
Fortrydelsesret ved opskrivning på www.ungdomsbo.dk
Du har 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan få dine penge retur. For at få pengene retur, skal du kontakte Boligforeningen Ungdomsbo på tlf. 7613 5050 eller post@ungdomsbo.dk. Ved tilbagebetaling til dig, skal du være opmærksom på, at vi sletter dig fra tilmeldte venteliste. Fortrydelsesretten falder imidlertid bort, hvis du har fået tildelt en bolig.
Besked og betaling af ajourføringsgebyr
Omtrent et år efter din tilmelding til ventelisten, får du besked om betaling af ajourføringsgebyr. Du kan enten:
Hvorfor bør jeg betale ajourføringsbeløbet?
Hvis du ikke betaler det årlige ajourføringsgebyr, slettes du fra ventelisten og du mister derved din anciennitet*. Hvis du betaler efter du er blevet slettet fra ventelisten, starter du forfra på ventelisten, og du skal derfor optjene anciennitet på ny.
*Anciennitet handler om, hvor lang tid du har været registreret på ventelisten. Du har anciennitet fra den dato du skriver dig op – også til de boliger du først vælger senere. Boligerne udlejes som udgangspunkt til den med højest anciennitet, som siger ja til boligen.
Slet fra ventelisten
Boligsøgende: Aktiv/bero
I løbet af din tilmelding til ventelisten har du valgt enten:
Personlige oplysninger
De oplysninger, du indtaster på ungdomsbo.dk i forbindelse med opskrivning på venteliste og online betaling, er personlige og fortrolige. Oplysningerne er nødvendige for, at du kan registrere dig som boligsøgende og vi kan kontakte dig med boligtilbud. Desuden bruger vi også oplysningerne til at sende det årlige ajourføringsgebyr, som er afgørende for at du beholder din anciennitet. Boligforeningen Ungdomsbo sælger eller videregiver i intet tilfælde personlige og fortrolige oplysninger til tredjemand, medmindre dette er påkrævet ved lov. Boligforeningen Ungdomsbo benytter heller ikke dine oplysninger til markedsføringsmæssige formål, herunder udsendelse af e-mails med reklameindhold, medmindre du har anmodet om og accepteret dette.
Vi har tjekket det hele og du kan gå til betalingen. Når du har betalt vender du tilbage her til og du modtager ligeledes en kvittering og velkomstmail.
Dette koster {{response.data.Amount | currency:"Kr. ":0}},-
Du kan nu oprette dig. Du modtager en kvittering og velkomstmail på din oplyste mail. Hvis du ikke har modtaget mailen, kan det være fordi, den er havnet i "uønsket post" eller dit spamfilter.
Dette koster {{amount | currency:"Kr. ":0}},-
Der skete en fejl i systemet